5ª Comunicação das II Jornadas Internacionais José Saramago 2017

A última comunicação das II Jornadas Internacionais José Saramago, oferecida por Antía Monteagudo Alonso, terá lugar na terça-feira, dia 5 de dezembro, às 17h15, na Casa das Campás de Pontevedra, com o título

"A cidade em O ano de 1993"

Resumo

Esta comunicación parte da idea de que organizar o espazo é unha forma de planificar tamén a maneira de vivir dos seus habitantes. Así, cando hai un cambio no contexto sociopolítico, o espazo e a arquitectura tamén mudan para adaptarse aos novos tempos. Os trinta poemas de O ano de 1993 recrean unha cidade que acaba de ser ocupada e que se presenta como o lugar onde se unen todos os episodios crueis da historia universal e como un paradigma de todos os elementos negativos da sociedade urbana contemporánea. A partir desta idea, estudaranse os diferentes cambios que a conquista da cidade de O ano de 1993 provoca na súa morfoloxía.

Antía Monteagudo Alonso licenciou-se em Estudos de Galego e Español pela Universidade de Vigo e cursou o Mestrado em Estudos Literários, Culturais e Interartes na Universidade do Porto. Atualmente está a realizar a sua tese de doutoramento e é também membro do projeto de investigação POEPOLIT. e colaboradora da CJS.
Publicado, 01/12/2017

Jornadas José Saramago