Julho 2022

O I Coloquio Internacional BiFeGa: Literatura, Cultura, Tradución e Interpretación terá lugar os vindeiros días 4, 5 e 6 de xullo, en modalidade semipresencial, no Salón de Actos da Facultade de Filoloxía e Tradución da Universidade de Vigo. O evento, organizado polo grupo de investigación BiFeGa-UVigo, reúne a maioría do seu persoal investigador permanente e en formación. A través de diferentes conferencias e comunicacións presentaranse as súas múltiples liñas de investigación, as teses de doutoramento en curso, as súas máis recentes publicacións, así como as redes e proxectos de investigación e innovación en vigor.

Mais informação ...
Publicado, 01/07/2022